O Firmie
Oferowane programy
dzierzawy sprzetu
gospodarka magazynowa
wyroby
zamowienia
ewidencja majatku
techologia zywienia
Kontakt


EMAG        -   Obsługa gospodarki materiałowej wraz z ewidencją wyposażenia oraz obsługa zakupów i sprzedaży.

  • możliwość pracy jednostanowiskowej lub w sieci komputerowej,
  • łatwa i intuicyjna obsługa,
  • szybki dostęp do informacji o stanach magazynowych,
  • ruchach materiałów oraz możliwość wykonywania  wielu  analiz i zestawień,
  • obsługa dowolnej ilości jednostek organizacyjnych - zakładów rozliczanych jako samodzielne jednostki lub w ramach  firmy,
  • obsługa do 9999 magazynów rozliczanych wg. cen zakupu lub ewidencyjnych,
  • prowadzenie kartotek magazynowych wraz z indeksem towaru, symbolem PKWiU, kodem asortymentu, zapasami  minimalnymi, stawką VAT, trzema cenami sprzedaży,
  • ewidencja wszystkich typów dokumentów materiałowych,
  • automatyczne przesunięcia międzymagazynowe,
  • inwentaryzacje z pełnym rozliczeniem,
  • możliwość zdefiniowania automatycznych odtworzeń dokumentów,
  • prowadzenie ewidencji materiałów nie wbudowanych,
  • rejestracja dokumentów zakupu (faktury, rachunki) z automatyczną aktualizacją stanów magazynowych,
  • fakturowanie sprzedaży materiałów, wyrobów  i usług z aktualizacją stanów magazynowych,
  • kontrola zobowiązań i należności,
  • generowanie rejestrów VAT z dokumentów zakupu i sprzedaży,
  • możliwość wydruków przelewów do dokumentu  zakupu i sprzedaży,
  • wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, potwierdzenia salda,
  • rozliczenie kasy, dokumenty KP i KW,
  • generowanie automatycznego dekretu dla potrzeb systemu finansowo-księgowego,
  • możliwość automatycznego wyliczania cen sprzedaży, szybkie przeceny towarów,
  • obsługa i rozliczenie inwentaryzacji,
  • kartoteka kontrahentów,
  • zestawienia zakupów i sprzedaży w różnych układach,
  • dopuszczalna jest praca z wieloma otwartymi okresami rozliczeniowymi,
  • system uwzględnia wielowalutowość,
  • system haseł i zabezpieczeń ograniczających dostęp do danych dla poszczególnych operatorów,
  • system zapewnia automatyczne tworzenie dokumentów do obsługi wyposażenia:           a)     naliczanie umorzeń na zasadach jakie obowiązują w ewidencji środków trwałych,
    b)     tworzenie dokumentów z kwotą naliczonego umorzenia przy likwidacji lub sprzedaży wyposażenia.
Top